Commercieel Medewerker Order Entry (Herentals)

De firma Van Oirschot is al meer dan 50 jaar een technische groothandel voor producten in centrale verwarming, ventilatie en sanitair, die handelt met professionele installateurs. We maken voor onze klanten dagelijks het verschil in service en snelheid, doordat we lokaal sterk verankerd zijn met 10 vestigingen in België. Het logistiek hart van ons bedrijf, namelijk het distributiecentrum met meer dan 10.000 verschillende artikelen, ligt momenteel nog in Herentals. In 2021 verhuizen we naar een gloednieuw distributiecentrum in Olen.

We zijn een familiebedrijf met een open bedrijfscultuur, waar de medewerkers kort bij elkaar en het management staan. De bedrijfswaarden van Van Oirschot zijn: klantgerichtheid, werken in team, motivatie & verantwoordelijkheid, veiligheid en orde & netheid. Wij bieden onze medewerkers een professionele en innovatieve werkomgeving: een dynamische werking met aandacht voor opleiding en ontwikkeling maar ook met aandacht voor je persoonlijke ambities. Hiervoor hebben we het project ‘Van Oirschot Going Forward’ in het leven geroepen, waarbij we nog meer gaan inzetten op werving & selectie, work-life balance, onthaal en VTO (Vormingen, Trainingen, Opleidingen).

Met trots staan we, mede dankzij onze gemotiveerde medewerkers, in de top 5 binnen onze sector. Nu zijn we op zoek naar een nieuwe gemotiveerde medewerker binnen onze dienst Order Entry te Herentals.

Functie
Ter uitbreiding van onze afdeling Order Entry te Herentals zijn wij momenteel op zoek naar een ervaren medewerker in customer service. In deze functie verwachten we dat jij bestellingen verwerkt en opvolgt teneinde deze correct, tijdig en efficiënt bij de klant te krijgen. Concreet betekent dit:

  • Je beantwoordt de vragen van klanten m.b.t. orderstatus, levertermijnen, technische specificaties, etc.
  • Je verwerkt binnenkomende bestellingen (per mail, fax, telefoon) tot orders in functie van de gevraagde leverdatum.
  • Je maakt afspraken met klanten over leveringen.
  • Je doet de opvolging van naleveringen en orders op afroep.
  • Je verwerkt en volgt de webshop bestellingen op.
Vereisten
  • Ervaring als customer service medewerker (minstens 2 jaar).
  • Sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid, aangezien er veel intern en extern overleg zal nodig zijn.
  • Gefocust kunnen werken aan verschillende taken.
  • Stressbestendigheid en kunnen werken onder tijdsdruk.
  • Vlot kunnen werken met verschillende IT-systemen, zoals Outlook, MS Office, Navision, etc.
  • Uitstekende kennis Nederlands, goede kennis Engels en Frans.

Aanbod
Je komt terecht in een snelgroeiend en innovatief familiebedrijf met een open bedrijfscultuur, waar collega’s kort bij elkaar staan en in een positieve sfeer samenwerken. Bij Van Oirschot ben je als medewerker geen nummer want een persoonlijke aanpak vinden we belangrijk. We bieden een job met veel autonomie en uitdaging evenals een marktconform salarispakket.

Maak daarnaast gebruik van ons Flex Income Plan en je kan zelf je extralegale voordelen kiezen, bv. een fiets leasen, je hospitalisatieverzekering laten terugbetalen, etc. Op vrijdag stoppen we om 16u met werken zodat je maximaal van het weekend kan genieten.

Ben je het talent dat wij zoeken én zie je jezelf helemaal passen binnen onze bedrijfscultuur?
Solliciteer dan nu via het
online sollicitatieformulier.

We kijken ernaar uit om jou te leren kennen.