Velis Evo Dry

Update werking Nathan - 24/03
 
  • Offertes NATHAN SYSTEMS, technische ondersteuning of studie-aanvragen: mailen naar sales@nathan.be of bellen naar 02/721.15.70
     
  • Depannages, onderhoud of opstarten van warmtepompen: mailen naar service@nathan.be of bellen naar 02/416.27.71
     
  • Offertes NATHAN PROJECTS, studies en bestellingen voor het leveren en plaatsen van vloerverwarming, industriële vloerverwarming en BKA: mailen naar info@nathanprojects.be of bellen naar 0474/52.50.74
     
  • Bestellingen NATHAN SYSTEMS, info over levertermijnen en facturatie: mailen naar customersupport@nathan.be of bellen naar 02/721.15.70
Verder kunnen wij verzekeren dat voor al onze merken (Uponor, AIT, Metrotherm en Komfort) alle leveringen 100% gegarandeerd zijn en dat ook de producties op volle capaciteit blijven draaien.



Velis Evo Dry

Update werking Bosch - 23/03

Bij Bosch komt de gezondheid en het welzijn van onze klanten en collega’s steeds op de eerste plaats, zeker nu het coronavirus / COVID-19 verder om zich heen grijpt. Naar aanleiding van de laatste richtlijnen en adviezen van de Belgische gezondheidsautoriteiten hebben we besloten om de Bosch-afhaalbalie in Mechelen vanaf 19 maart 2020 tijdelijk te sluiten. In samenspraak met onze groothandelaars zorgen wij echter dat de leveringen gegarandeerd blijven.  
 
Daarnaast blijven al onze diensten, zowel vertegenwoordigers, offertedienst, helpdesk… bereikbaar. Je kunt ons steeds bereiken via de gekende telefoonnummers en e-mailadressen.
 
Wat de leveringen betreft, hebben we een aantal belangrijke maatregelen genomen:
  • Op dit moment heeft het coronavirus geen invloed op de productievestigingen van Bosch Thermotechnology. Er zijn buffervoorraden aangelegd en de toelevering wordt nauwlettend opgevolgd zodat we toekomstige leveringen kunnen verzekeren. We stellen dan ook alles in het werk om een stockbreuk te voorkomen.
     
  • Door mogelijks extra hygiënemaatregelen kunnen de transporttijden oplopen.
     
  • Om rechtstreeks contact te vermijden, hoef je de levering niet meer af te tekenen. Ter controle zal de chauffeur de voor- en achternaam van de ontvanger noteren.
     
  • Onze chauffeurs worden voorzien van desinfecterende handgel. Zo kunnen ze hun handen regelmatig ontsmetten.
     
  • Vanaf begin april zal je wisselstukken online kunnen bestellen via de Bosch eShop. Meer informatie hierover volgt later.

We volgen deze pandemie op de voet en we zullen je informeren indien onze dienstverlening zou wijzigen. Een update van onze maatregelen vind je terug op www.bosch-climate.be.

 
 


 
 
 
Velis Evo Dry
 
 
Update werking Vaillant - 19/03

Gezien de recente ontwikkelingen en het verhoogd risico op besmetting door het coronavirus COVID-19, heeft Vaillant maatregelen genomen om de gevolgen voor medewerkers en klanten te beperken. 

Sluiting toonbank wisselstukken
Gezien de cruciale rol die het distributiecentrum te Drogenbos speelt op het vlak van distributie van wisselstukken naar de Belgische markt, neemt Vaillant geen enkele risico en is de toonbank gesloten voor alle afhalingen.
 
Verder streven zij er naar om de verdere continuïteit van diensten te garanderen:
•    vertegenwoordigers zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar elk bezoek is beperkt tot het strikte minimum zoals voorgeschreven. 
•    De Technische helpdesk blijft beschikbaar voor al uw technische vragen op het nummer 02/334 93 48, of per mail via infotech@vaillant.be
•    U kan technische offertes blijven aanvragen voor warmtepompen en andere complexe installaties, per e-mail op tecpro@vaillant.be. Voor eventuele vragen over de offertes kan u hen bereiken op het nummer 02/334 93 66.
•    Alle opleidingen zijn voorlopig uitgesteld. Van zodra het terug mogelijk is, zullen er nieuwe opleidingen georganiseerd worden. Aan  zij die zich reeds ingeschreven hadden voor een opleiding, wordt er een nieuwe uitnodiging verzonden. 
•    De After Sales Service blijft bereikbaar op het nummer 02/334 93 52. Momenteel, om de veiligheid en gezondheid van medewerkers te blijven garanderen, worden er enkel interventies gepland voor dringende zaken.  Andere, minder dringende gevallen worden op een later tijdstip ingepland. 
•    Op dit ogenblik zijn er geen beschikbaarheidsproblemen van toestellen, toebehoren en wisselstukken. De leveringen naar de groothandel gaan voorlopig gewoon door. 

Wij zullen u op de hoogte houden van eventuele wijzigingen. Voor verdere vragen of informatie kan u Vaillant bereiken via uw vaste vertegenwoordiger.

Bedankt voor uw begrip en medewerking!

Het Vaillant-team

 
 
 



 
 
Van Oirschot
 
Aangepaste werking bij Van Oirschot - 18/03
Deze nieuwe werking vervangt de werking die gecommuniceerd werd op 16/03

Beste
 
Na de beslissingen van de Nationale Veiligheidsraad van dinsdag 17/03 bezorgen wij u graag een update inzake de werking binnen Van Oirschot.

Net als de rest van de samenleving stellen we bij Van Oirschot de gezondheid van al onze klanten, medewerkers en leveranciers voorop. We volgen de door de overheid aangekondigde richtlijnen over "social distancing" dan ook zeer stipt op. Dit houdt in dat wij extra maatregelen doorvoeren om ieders veiligheid en gezondheid te vrijwaren.

Natuurlijk stellen wij al onze middelen in het werk om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Continuïteit en veiligheid, zowel op vlak van leveringen als afhalingen, is van essentieel belang.
 

 

Werking in de filialen

 


Vanaf heden zullen onze filialen werken volgens een "bestel-en-afhaal" principe.

Dit betekent dat afhalingen bij Van Oirschot nog steeds mogelijk zijn, maar volgens een veiligere procedure waarbij persoonlijk contact uitgesloten wordt.
  • U kan bestellingen telefonisch, per mail of via de webshop doorgeven aan het filiaal van uw keuze.
  • Bestellingen moeten minstens 30 minuten voor afhaal doorgegeven worden.
  • Onze medewerkers maken uw bestelling klaar en zetten deze dan in een afgebakende afhaalzone (binnen of buiten) voor u klaar om op te halen.
  • Slechts 1 klant per keer kan een bestelling inladen. Indien er iemand anders voor u reeds aan het inladen is, gelieve dan op voldoende afstand te wachten.
  • Aangezien er geen direct contact is in het filiaal kunnen enkel klanten met een lopende rekening momenteel afhalingen doen. Verrichtingen met cash of Bancontact zijn in de huidige situatie niet mogelijk.
  • Er worden momenteel geen retours aanvaard in de filialen.
     
We vragen dat iedereen de nieuwe procedures volgt, zodat we ook in deze moeilijke tijden u en uw collega's maximaal van dienst kunnen zijn.
 

 

Werking centraal magazijn en leveringen

 


Daar Van Oirschot de maatregelen van de regering strikt opvolgt, wordt telewerk nog verder uitgebreid binnen onze firma voor alle functies waarin dit mogelijk is.

Ons centraal magazijn te Herentals blijft operationeel om de gevraagde leveringen voor te bereiden en de vrachtwagens te laden. Ook dit gebeurt met een strikte navolging van persoonlijke afstand tussen onze medewerkers.
 
De aangepaste werking voor leveringen zonder lichamelijk contant blijven van toepassing. Onze chauffeur zet de levering neer waar u wenst, hij noteert de naam van de ontvanger en neemt foto's van de levering. Ten allen tijde kunnen we zo de noodzakelijke afstand bewaren.
 
In de huidige regeling worden er ook geen retours ingepland of opgehaald.
 

 

Digitale bereikbaarheid via onze webshop

 

 
De Van Oirschot webshop staat 24/24 en 7/7 voor u klaar. Plaats hier je bestellingen voor levering of voor afhaling in het filiaal van jouw keuze. Jouw bestelling wordt volledig klaargemaakt en je bent geholpen in een mum van tijd.
 
Hoe meer u de webshop gebruikt voor uw bestellingen, hoe meer wij een veilige en contactloze afhaling/levering kunnen bewerkstelligen.
 
 

 
 
 
 
We hopen jou met deze update de nodige informatie te hebben verschaft over de huidige werking. Van Oirschot evalueert de situatie elk uur en stuurt bij daar waar nodig.

Wij hopen om jou een verdere optimale klantenservice te bieden.

Met vriendelijke groeten,

Evi van Van Oirschot en het ganse team
 
 
 
Van Oirschot
 
Aangepaste werking bij Van Oirschot - 16/03
 
Vanaf dinsdag 17/03/2020 gaat er tot nader order een aangepaste werking in voege bij Van Oirschot ter bescherming tegen het Coronavirus. Deze nieuwe werkwijze wordt ingevoerd met het oog op de veiligheid en gezondheid van zowel onze klanten als onze medewerkers.
 

 

Aangepaste leveringsprocedure zonder lichamelijk contact

 


Om de continuïteit alsook de veiligheid van onze leveringen te garanderen, zullen wij als volgt te werk gaan :
  • Dagelijkse leveringen blijven doorlopen zoals u van ons gewoon bent.
  • U moet de levering NIET meer aftekenen op de handterminal, dit om direct lichamelijk contact te vermijden. Wij gaan ter controle de voor- en achternaam van de ontvanger noteren.
  • Foto's van de leveringen zullen nog steeds genomen worden.
  • Al onze vrachtwagens worden voorzien van desinfecterende handgel. Zo kunnen onze chauffeurs voor en na iedere levering hun handen ontsmetten.
 

Indien u niet akkoord gaat met deze maatregelen, gelieve ons dit dan te melden via mail naar marketing@vanoirschot.be. Van Oirschot zal dan voor bepaalde tijd geen leveringen meer inplannen bij u.
 
 

 

Accountmanagers digitaal bereikbaar

 

 
Om het risico op besmetting te verminderen gaan bepaalde afdelingen binnen Van Oirschot vanaf dinsdag 17/03 van thuis uit werken. Op deze manier zorgen we voor minder medewerkers in dezelfde ruimte of zelfs in hetzelfde gebouw.
 
De groep medewerkers die de komende periode van thuis uit zal werken  omvat ook onze accountmanagers. Zij blijven beschikbaar voor u op dezelfde tijdstippen als nu, maar zullen niet meer aanwezig zijn in het filiaal. Tot nader order zijn zij bereikbaar via telefoon, mail en eventueel facetime of Skype.

Bezoeken worden enkel nog op expliciete vraag van u als klant ingepland.
 

 

Dienst Order Entry blijft beschikbaar

 

 
De Dienst Order Entry blijft beschikbaar voor al uw vragen en bestellingen.

U kan bij hen nog steeds terecht op de gekende gegevens :
- T 014/80.00.80

 

Werking in de filialen

 


Al onze afhaalfilialen blijven open en tot uw dienst.

Wel vragen wij iedereen om de veilige afstanden voor u en voor onze medewerkers te respecteren, alsook de regels inzake hygiëne strikt te volgen (handen wassen, gezicht afdekken bij hoesten en/of niezen, ...).

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Velis Evo Dry
 
Magazijn Grundfos Aartselaar sluit voor 2 weken - 13/03
 
Grundfos heeft beslist om hun magazijn, gelegen te Boomsesteenweg 81-83, 2630 Aartselaar,  vanaf vrijdag 13/03/2020 uitzonderlijk te sluiten wegens het  Coronavirus en dit voor 2 weken. U kan hier dus tijdelijk niet terecht voor herstellingen en/of onderdelen.
 
U moet zich echter geen zorgen over de beschikbaarheid van Grundfos pompen bij Van Oirschot. Onze voorraad is zeer uitgebreid en ook de aanlevering van producten vanuit het centrale magazijn van Grundfos in Nederland is gevrijwaard.
 
Voor herstellingen biedt Grundfos momenteel de optie om deze digitaal door te geven.  Hiervoor hebben ze nodig:
  • Uw bestelbon
  • Foto van het typeplaatje van de te herstellen pomp
  • Foto van de volledige installatie.

Indien u hierover nog vragen hebt, kan u Grundfos telefonisch bereiken op het nummer: 03/870.73.00 of per mail via servicerepairs.be@grundfos.com.
 
 
 
 
 
Velis Evo Dry
 
Van Oirschot skireizen maart geannuleerd - 13/03
 
Gezien de nieuwe veiligheidsmaatregelen die in België en de rest van Europa worden ingevoerd om het Coronavirus tegen te gaan, zijn wij genoodzaakt om de Van Oirschot ski-reizen tussen 13/03 en 22/03 te annuleren.

In Oostenrijk zijn na de après-ski bars, nu ook de pistes en hotels de deuren aan het sluiten. Er wordt verwacht dat tegen zondagavond 15/03 alle Oostenrijkse skigebieden volledig ontruimd en afgesloten zullen zijn.

Bussen met skiërs worden momenteel aan de Oostenrijkse grens al tegen gehouden en teruggestuurd.

Gezien deze situatie heeft Van Oirschot geen andere optie dan de ski-trips te annuleren.